Известие

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Голям проблем с оборотите

    Здраевйте,

    Алфата ми пак е в бокса Първо светна лампата за проблем в двигателя но колата си вървеше нормално и отидох до сервиз да видя каква грешка е записало и показа camshaft position sensor нещо датчика на рзпределителните валове се е прецакал, но продължих да я карам така и след 50 километра каране нещо стана и сега не иска да вдигне повече от 3000 оборота, както на място така и в движение. Като я закача на компютъра показва само тази грешка на датчика на рзпределителните валове. Някои срещал ли е такъв проблем и дали идва само от този датчик това ограничаване на оборотите?
    2.0 TS

  • #2
    Първоначално публикувано от Huliganin Покажи съобщение
    Здраевйте,

    Алфата ми пак е в бокса Първо светна лампата за проблем в двигателя но колата си вървеше нормално и отидох до сервиз да видя каква грешка е записало и показа camshaft position sensor нещо датчика на рзпределителните валове се е прецакал, но продължих да я карам така и след 50 километра каране нещо стана и сега не иска да вдигне повече от 3000 оборота, както на място така и в движение. Като я закача на компютъра показва само тази грешка на датчика на рзпределителните валове. Някои срещал ли е такъв проблем и дали идва само от този датчик това ограничаване на оборотите?
    Извади буксата на датчика и ще вдигне обороти. Но трябва и да го смениш.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      re

      Откачах го датчика обаче не вдига оборотите. първия път като я закачах и тогава махахме буксата и колата си работеше нормално но сега нестава. Някакъв авариен режим ли се е включил незнам обаче неще да ги вдигне тия обороти. иначе ддвигателя си работи напълно нормално няма някакви странни шумове.
      2.0 TS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Huliganin Покажи съобщение
        Откачах го датчика обаче не вдига оборотите. първия път като я закачах и тогава махахме буксата и колата си работеше нормално но сега нестава. Някакъв авариен режим ли се е включил незнам обаче неще да ги вдигне тия обороти. иначе ддвигателя си работи напълно нормално няма някакви странни шумове.
        Присади си фазов датчик от лада. 10-тина лева струва. Купуваш си такъв от лада, махаш ламаринката дето е сегашния ти датчик. Той е хванат с 2 нита. Разпробиваш нитовете махаш стария, слагаш от ладата. С нитачката го занитваш и монтираш. Работи перфектно Иначе оригинален е над 100 лв.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          ре

          колега фазов от Лада става ли на 156 2,4 1998-Благодаря
          156 2,4jtd

          Comment


          • #6
            Трябва да стане, но не съм на 100% сигурен.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Присади си фазов датчик от лада. 10-тина лева струва. Купуваш си такъв от лада, махаш ламаринката дето е сегашния ти датчик. Той е хванат с 2 нита. Разпробиваш нитовете махаш стария, слагаш от ладата. С нитачката го занитваш и монтираш. Работи перфектно Иначе оригинален е над 100 лв.
              Ти на твойта любовница ще й сложиш ли датчик от Лада?!? Съмнявам се. Недей подстрекава хората да правят глупости...

              Това е Клуб на Алфисти, не е кръжок ТНТМ!!!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                Ти на твойта любовница ще й сложиш ли датчик от Лада?!? Съмнявам се. Недей подстрекава хората да правят глупости...

                Това е Клуб на Алфисти, не е кръжок ТНТМ!!!
                Ми има хора дето нямат възможност да дадат 150 лв за този датчик. Знаеш ли колко такива съм присъдил до сега? Има хора купуват си Алфа шото е евтина и не им се и дава и повече пари. И като се прецака нещо гледат как да го скалъпят. А и какво му е на датчика от лада? Много добре си върви колата с него

                Честно аз ако ми изгори датчика ще си боцна лададжийски.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  ... Има хора купуват си Алфа шото е евтина и не им се и дава и повече пари. И като се прецака нещо гледат как да го скалъпят. ...

                  Честно аз ако ми изгори датчика ще си боцна лададжийски.
                  С това си изказване, много ме разочарова!!!

                  Comment


                  • #10
                    Е какво да направиш? Като му кажеш на човека "датчика ти струва 170 лв" и той каже "оффф много... няма ли друг начин..." и понеже някой друг ще му каже другия начин... що да не му я направиш? А самия датчик е абсолютно същия като бошовския. Връща същото напрежение като бошовския.

                    Разбирам те иначе. Както знаеш аз заместители не съм си слагал по колата никога. При все, че можеше да си купя кабели EPS които са на цена с 60 лв. надолу от БОШ си купих БОШ. С нищо не съм правил компромиси. Като имам пари ги давам за каквото е нужно. Ама не всички имат пари. А тук във форума масово се пращат хората да сменят щяло и нещяло, защото на някой му се струвало, че проблема е еди си къде.

                    Момчето ако иска ще си сложи оригинален. Ако не ще си сложи EPS (по-евтин), или от Лада за 10 лв. и ще си кара колата.

                    Съжалявам, че те разочаровам, но аз съм примерно един от многото които смениха някои скъпи неща за нищо. Ама както и да е. Пито платено... пари се изкарват, здраве да има

                    ЕДИТ: От известно време на сам чувам и повдигач ли е клапан ли е какво е... та тя ще ражда колата, аз ще и купувам датчик за 170 лв.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 22:01.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      re

                      Аз датчик имам от старата глава и мисля да сложа него, но първо утре ще я закача на КТС да видим дали е от този датчик или от нещ друго. Вчера откачих дебитомера и гледах дали отваря дросела и отваря в началото и като стигне 3000 оборота се затваря и затова не вдига повече обороти. Струва ми се че няма да мина само с този датчик но ще разбера утре.
                      2.0 TS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Huliganin Покажи съобщение
                        Аз датчик имам от старата глава и мисля да сложа него, но първо утре ще я закача на КТС да видим дали е от този датчик или от нещ друго. Вчера откачих дебитомера и гледах дали отваря дросела и отваря в началото и като стигне 3000 оборота се затваря и затова не вдига повече обороти. Струва ми се че няма да мина само с този датчик но ще разбера утре.
                        Добре би било мотортестера да е с двуканален мултимер за да може да се измери пика от датчика на разпределителния и датчика на коляновия вал. Идеята е, да се види дали няма изместване във времето на двата сигнала...
                        Last edited by spe4elist; d.m.y г., 13:06. Основание: .

                        Comment


                        • #13
                          ре

                          Колега Благодаря за отговора,но този фазов датчик от каква Лада е(модел)Благодаря
                          156 2,4jtd

                          Comment


                          • #14
                            re

                            Смених датчика на разпределителните валове и всичко се оправи. Само беше голяма играчка смяната, защото трябва да се свали зъбното колело на изпускателния вал за да се смени (3 часа).
                            2.0 TS

                            Comment

                            Working...
                            X